קריאייטיב מהפכה

עוד כמה דקות אני יוצא לרוטשילד.

בדף של המאבק בקשו עזרה עם הקיראטיב, שלחתי sms, קבלתי צו גיוס.

בדיעבד אני מבין שיש מצב שאני ממש אמור לכתוב את השלטים, דבר שמעמיד אותי בסיטואציה קצת לא נוחה: אני לא באמת יודע לכתוב באופו שמישהו אחר יוכל לקרוא.

כתב היד שלי לא מובן. אפילו לא לי.

אז אני אשתדל וכמו תמיד כשאני משתדל החצי הראשון של המשפט יראה כאילו כתב אותו ילד בן 9, והחצי השני, אותו אשרבט אכול ייאוש, יהיה לא קריא.

אלא מה.

ניחא. מקווה שאני לא מקלקל את המהפכה שהתנדבתי, בחוסר התחשבות בולט, לשרבט לה את השופר.

עד אז אם יש למישהו רעיון ממש ממש מבריק וחשוב שהוא רוצה לשתף אותי בו, כדי שיועלה על שלט, אתם מוזמנים. מבטיח להתעדכן גם משם (מתי כבר יגיע הגאון הנדיב שיארגן ווי-פיי להמונים בשדרה?!) וסיסמאות שממש ממש ימצאו חן בעיני – אתן למישהו אחר לכתוב!

בברכהת תחזקנה – ולהתראות הערב.

להשאיר תגובה

