למה אני לא כותב

בשבועות האחרונים המחאה בלעה אותי. זה התחיל בחדר המצב והטיפול בפינויים ובאלימות הממסדית הנוראה שמשתוללת היום ברחובות שלנו, המשיך עם בית העם, וכרגע ארועי ה15 לאוקטובר.

יחד עם היוגה, כל החגים האלה, וזה שאני בעצם כן כותב (תסריט לסדרת הטלוויזיה "הבטחה גדולה" ששירה ואני קבלנו מימון לפתח) – הבלוג נזנח.

אז קצת אחרי יום כיפור אני מתנצל, גם כלפי כל המחשבות שיש לי בראש ועוד לא מצאו מקום מסודר להתארגן.

ועד שיהיה שקט – הנה עדכון על ה15 באוקטובר:

והעיקר לא לפחד גלל
הארוע המרכזי של ה15 לאוקטובר ישראל - רחבת מוזיאון תל אביב
ה15 לאוקטובר, שבת הקרובה, הוכרז כיום מחאה עולמית שבו תנועות המאבק מניו דלהי לניו יורק יוצאות יחד לרחוב. אזרחים מכל העולם משלבים ידיים ויוצאים נגד שלטון ההון בדרישה לצדק חברתי. ארועי היום יצוינו ביותר מ-40 מוקדים ברחבי העולם.
הארוע הישראלי המרכזי של ה-15 יתרחש ברחבת מוזיאון תל אביב, מהשעה 15:30.
למקום יגיעו צעדות מאהלים מכל הארץ בדרכן לעלות לרגל לירושלים. יהיו בו נקודות מפגש, מעגלי לימוד ושיח, הפעלות שונות (כולל מתחם ילדים) ואסיפה כללית. זו לא תהיה הפגנה שבה עומדים ושומעים מישהו אחר מדבר. זה יהיה מרחב פתוח שבו אפשר להקשיב ולענות, להתבטא ולקבל. הזדמנות לחזור ולראות זה את זה בגובה העיניים.
לי יש יוזמה קטנה בתוך זה: יחד עם אנשי יוגה אחרים, אנחנו מארגנים עמידה המונית על הראש תחת הכותרת: עומדים על הראש – הופכים את המציאות. זה יקרה ברחבת המוזיאון בשעה 17:00 בדיוק. אם אתם שולטים היטב בעמידת ראש, הביאו מזרון והצטרפו אלינו לאקט יוגי של עוצמה ומחאה. למי שעדיין לא עושה עמידת ראש מובטח מסלול למתחילים.
הפוך גוטה הפוך
עומדים על הראש - הופכים את המציאות
חשוב שנהיה שם, כולנו, בכוחות מחודשים, לדבר, להכיר, לראות שוב זה את זה ואת הכוח שלנו יחד – וגם להתחבר בפעם הראשונה לעולם כולו (ולעמוד על הראש). לחזור לעבוד יחד כדי ליצור צדק חברתי.
כנסו ללינקים. קראו. פנו זמן אם זה אפשרי. עשו אטנדינג בארועים והפיצו אותם לכל עבר. שלחו מיילים. צייצו בטוויטר – כל דרך שאתם רואים לנכון לעדכן את מי שצריך על הארוע החשוב הזה.
ובואו להגיד לי שלום.
להשאיר תגובה

