דיוק

המחאה נגד ייצוא הגז היא ההפך הגמור ממחאת 2011.

זה מאבק עם מטרות ברורות (עצירת ההחלטה, פתיחת הדיון לציבור), אנשי מקצוע מעולים, לובי בכנסת ובני ברית פרלמנטריים, ודיוק. המון מחשבה דיוק.

 המחאה נגד ייצוא הגז היא ההמשך הישיר של מחאת 2011.

גיבורי הפייסבוק, שכותבים ומעצבים ומגיבים ומשתפים ונותנים למאבק את הרוח הגבית ואנשי השטח שמרימים את המאבק הזה למעלה – הם צמחו ב2011, הם התארגנו והשתפשפו ב2012, והם הגיעו ל2013 מוכנים.

והאש שיש להם בעיניים – זו אותה האש.

צילום: זאב זיינריך
צילום: זאב זיינריך

אז אני עומד על הקו הזה שבין השטח לאנשי המקצוע, בין הכנסת לבית של תשובה, מוצא את עצמי עם חולצת ההפגנות משנה שעברה, צועד עם החברים שלי, ועם חברים חדשים, ועם אנשים שאני לא מכיר – נאבקים, שוב על מה שראוי להאבק עליו – וגם כותב פוסטים מולמדים (מלאי עובדות שמספקים לי מומחים) נפגש עם חברי כנסת שמרימים את הדברים שהם צריכים להרים, מסייע עם התקשורת –

ומוצא את עצמי, כמעט בטעות,  באישית לוחצת עם סילבן.

 אבל המאבק הזה מרגש אותי יותר מהכל כי אני חושב באמת ובתמים שאנחנו יכולים לנצח פה. מה זה חושב? אני רואה את זה. אני  מריח את זה בא.

ואת זה לא הרגשתי לא ב2011 ולא מאז.

השילוב הזה בין מטרה ברורה, אמונה, להט – למיקצועיות, דיוק ונסיון, והאיזון ביניהם. זה חדש. וזה בדיוק מה שצריך היה לקרות. וזה ינצח.

להילחם על הדברים החשובים, ולעשות את זה עם האנרגיות העצומות האלה שזורמות מכל כיוון, אבל בדיוק, ומתוך מחשבה, ולראות את הקיר נסדק –

אלה החיים. ככה מרגישים כשחיים אותם.

שבת, חוזרים לסילבן. בואו להאבק איתנו.
https://www.facebook.com/events/151857274996682/?fref=ts

מחשבה אחת על “דיוק

להשאיר תגובה

